2:a Advent

128794-28

Hej hej...Idag är det 2:a advent och 2 ljus e tända,det får mig å bli lite stressad måste jag erkänna för jag har inte köpt en enda julklapp...aaahhh...men d ordnar sig säkert,som alla tidigare år. Jag e ju inte precis den som e bäst på å göra klart saker i tid hihi!!!

det e redn måndag snart å vad har jag hunnit me i helgen,typ inget...va på tommys en sväng i fredags å det va ju som alla andra fredagar om man säger så hehe fattar inte varför man nästan alltid hamnar där på fredagarna??? I lördags var vi på Tegel å de e ju inte ovanligt att man hamnar där heller,fast på lördagarna...WHY? Men,de e faktiskt helt ok, jag har haft en bra helg,ska absolut inte klaga! Imorn börjar en ny jobbarvecka,jobbar måndag, tisdag, fredag, lördag & söndag...efter denna veckan är jag sjukskriven året ut eftersom jag ska opereras den 18:e december...läskigt!!!

I veckan ska jag som sagt jobba, försöka fixa lite julklappar å leka med Sandra som äntligen har kommit hem från Tärnaby=) Sen är det ju Lucia så jag ska först till jobbet å kika å sen kolla på torget med familjen å så...ska bli sååå kul! Håller tummarna Bella ;-)

Nej nu ska jag, Daisy å Siri knata ut till min kära friggeboa å bläddra i lite tidningar å slökolla lite TV!

God natt på er!

Kramsi Kramsi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback