Hej igen...

Nu är det fredag och jag börjarrepa mig efter operationen i måndags=) Man har dock fortfarande frjävla ont,lever på citodon...:/
Fick  ett mess av Carell för ett tag sen,han sa att det va tegel som gällde ikväll...måste erkänna att jag blev lite sugen. Inte sugen på just Tegel men å se lite folk å träffa lite kompisar,har legat nerbäddad mest hela tiden med blodsprängda och svullna ögon=( Å saken  är den att jag fortfarande ser "lite" vampyraktig ut..scary...så vågar man visa sig ute??? Thats the question today!!!
 
Jaja,får se hur det blir,ska nog ner till apoteket å hämta mer piller å köpa en å annan julklapp eftersom inte någon av dom som ligger under granen är utav mig...hehe

Ha det så bra och se till att göra något roligt av dagen,var glada att ni inte ser ut som vampyrer å parta loss ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumsan! e på jobbet nu, slutar kl 21. ringer dig efter det. men min kväll blir lugn, ska slå in julklappar, laga lite mat å fixa matlåda tills imorgon, jobbar ju då...9-21 :( HEMSKT! så d blir lugnt för min del. kanske orkar göra nått imorgon. hur ser juldagen ut? kanske bjuder in lite folk till mig...i brist på annat...vill ni komma då? :) ej bokat ännu dock. pöss å kram

2006-12-22 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback