Home sweet home...

...jag SKULLE ju vara hemma och se nya Beck-filmen med Krstina...men tror ni det blev så???

Nej,det tror inte jag heller haha:) Jag är omöööjlig!!!

Jo så här var det...började som tidigare sagt att Herr Carell sms:a mig vid13-tiden om Tegel och jag var ju då (innan) inställd på filmkväll men blev ju lite sugen iaf...så åkte till vårat STOOORA centrum här i Å-berga och kirrade till nåra klappar *bra jobbat Carro*,sen käka jag middag å sen va typ jättemånga sugna på Tegel...så...det blev det, jag vet...det är hemskt,måste bryta mönstret, men varför egentligen när man har kul??? HMMM...det svarar vi på ngn annan natt=)

Men har iaf haft en bra å trevlig kväll! Har shakat som en galning :) kuligt juuu

Va SUPERKUL att träffa er, Elin & Sara som numera bor i västerås...miss U 2 sooo mutch!!!
Men jag kommer och våldgästar er snart, när ni minst anar det=) hihi...Du sa det själv Elin innan du släppte av mig å bella HAAA...=)

Nej men hörrni, nu är ju klockan snart 5 och jag sitter här och knappar,nej iväg i säng är vad som gäller härnäst!!!

Sleep tight folks ;-)

Kommentarer
Postat av: nina

hej gumman. sorry att jag inte ringde igår, min mobil va cp, kunde inte ringa ut, å ingen kunde ringa mig...vettefasiken vad som hände, startade om det imorse å nu funkar den...puckolur. haha kul att ni hade d skoj igår, själv sov jag som en stock, vilket du nog gör nu :) massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback