Hon vann!!!

Fy faan va kul,Bella vann...överlägset ;-) *Så stolt* Tänk att min lilla Bella blev Lucia...Grattis gumman!!!

Jaha,lördagkväll å jag har jobbat...å nu sitter jag hemma själv i Fastes lgh=( Inge loligt! Alla e ju i Västerås å jag fick inte ledigt från jobbet...har tagit ut alla sem.dagar...TYPISKT!!!
Förhoppningsvis kommer Danne,Erik å Martin förbi så d kanske blir en sväng till "Disco-grillen"=Tommy´s!!! *Hoppas* ja inte på Tommys men att ngn gör mig sällskap..HATAR att vara själv,e sååå fruktansvärt sällskassjuk! Om dom inte kommer så bjuder jag in mig till morbror,nära härirån...vi har alltid så kul! Älskar dig Morbror Michael (om jag får en son ska han heta d...efter morbror,älskar d namnet)

Nu kommer dom...Have to go!

Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback