Barnvakt

Heeelluuu!!!

Nu sitter jag i soffan hos barnvakten,bra barnvakt som sitter å surfar på nätet hehe...men gullungarna sover faktiskt så vad ska man göra???
Inte ett skit på tv...som lockar mig iaf=( så d fick bli sitta å slöa i soffan å msn:a lite...ganska soft!

Tänk om man va så liten...vad skönt det skulle vara...bi ompysslad av allt å alla,inte behöva städa å tänka på vad man ska äta till middag,men det finns säkert sina nackdelar med att var liten oxå...precis som att det finns fördelar med att var 24=) Yeah yeah...jag har ju faktiskt haft min tid som liten så nu e d deras tur! Barnen heter Blenda och Manfred BTW...verkligen ursöta...men busiga som bara den!
På måndag ska jag vara brnvakt igen,men då åt Paula och Axel oxå supersöta...bra extraknäck=)

Neee,om jag skulle sluta babbla om detta nu å se om d e ngt på dumburken...

Kram so long(...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback