Filmkväll

128794-19
Filmkväll??? Snarare Filmnatt=)

I kväll när jag gått ner för att varva ner med ett avsnitt av Cityakuten 00.40...så säger min kära syster Bella att d börjar en film snart...Aha,vilken då? frågar jag ju nyfiket eftersom I löööv filmer... Ja, Bring It On, var d iaf. Så den tänkte jag att hmm d va länge sen å hmm jag e inte trött...VI SER DEN!!! sa jag. Sen frågade jag om d inte började nån mer film efter den...å jooo d gjorde d kl 03.00...13 snart 30...en riktigt söt film...sånna gillar jag=) Fler sånna i veckan om jag får bestämma=)

Nej nu e klockan 5 på MORGONEN å jag har inte sovit ngt så jag tror bestämt att jag tar med 2 av mina vovvar, Daisy&Julia, ut i Friggeboda...inge lolit å sova själv=(  Vill ha nån mysig kille (typ han söta i Bring It On...tihihihi) som ville sova å ta hand om mej...men vafan...min "kärlekssaga" kommer oxå en dag...å då blir d bannemej en Romantisk Komedi av den ;-)  De ni...hehe hehe hehe...skulle bli en hysterisk komedi hehe

Sussa sött till er som ska sova och...
...ha en bra dag ni som precis vaknat!!!


Kramsi Kramsi (...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback