SO SO SICK

Fy fan vilken jävla otur man kan ha...

När jag skrev senast så va klockan ca 06 å jag tyckte d va dags att sova...MEN...vad kommer Hjälmen(jag asså) på då??? Jo,att vi på kvällen ska ha möte med chefen 09:00 på jobbet...bra jobbat Carro, bra jobbat!!!

Men å andra sidan så kan jag inte låta bli å skratta åt d...d e sååå typiskt mig...hahaha...å d bästa äratt jag är pigg! Skulle vilja säga att det va ett bra slut på torsdagen å en bra början på fredagen :)

Nu ska jag gå å ta på mig kläder (bl.a Takida tröjan,för lite x-tra tur) och sminka mig för så här kan jag inte gå ut!

Se you later!

Kommentarer
Postat av: nina

shit pitt....jag e bara trött av att höra din historia...å jag som tyckte att jag hade anledning att vara lite sliten i morse eftersom jag somna efter tolv...HAHA, jag e värsta barnet ;) hoppas det går bra å jobba, själv ska jag ta det lugnt med en jobbarkompis å kolla idol. å imorgon bär d av till mams å paps.Hoppas du får en trevlig helg, sköt om dig! massa kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback