Västerås...here we comes:)

wiiieee,änglarna har vart på min sida så att änglarna på jobbe fixade ledigt i helgen!!! TACK, Ni e bäst:)

Så ja,nu ere Västerås som gäller ihelgen å de ska bli riktigt superduper skönt, roligt å avkopplande att komma bort BARA nåra mil härifrån...annat riktnummer,haha,nej ta de icke fel:)

Men man saknar ju er så fruktansvärt mycket, ni som nu BOSATT er där:( Men e so very happy for ya:)

Vet inte vilket tåg vi ska ta än, beror på när Kristina kommer ifrån jobbe, men vi satsar in oss på runt halv 6-6 de blir la bra. Kan oxå bli bussen men beror sig på om vi e snabba nog,går bara en vid den tiden:) Vore inte helt fel å ta den...kostar 78 å min plånbok skrek av glädje:) Tåget kostar iof inte mkt mer så Shit the same!!!

Vi blir ett gäng, de e jag, sara, bella å Kristina som åker imorn(fre) å faste å pagge ev kommer på lördag:) skojsigt:) De e ett par till så vi får se hur vi ska sova...hmmm...:) Elin stackarn har erbjudit sig,men vi e alltså 5 totalt då i elins lilla lya å den 6:e (om Mella kommer) kommer på lör...riktig girlie lya:)

Nej men fasiken,dags å sova,ska BARA slänga ner NÅRA saker till hihi:)

Susselisussi gotti :)

*kramar om*


Kommentarer
Postat av: nina

jaaa du carrobarro, hade du inte åkt till v-rås i helgen så hade vi kunnat leka osså, så d så :P denna vecka blir det tajt, bara ledig på torsdag, men hmmm...söndag kväll el måndag då e jag ledig hela dan? miss u too, det hoppas jag du vet! hälsa bellsi osså. puss å kram

Postat av: Louise

Tack =)Känns bra att veta att man alltid har nån liksom =)=)

Kramis <3

2007-05-06 @ 00:13:48
Postat av: Louise

Tack =)Känns bra att veta att man alltid har nån liksom =)=)

Kramis <3

2007-05-06 @ 00:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback