Fredag...

Ja de e som sagt fredag idag...känns otroligt skönt! Iof har jag inte gjort så mkt denna veckan men har inte mått så himla bra på bägge planen om ni förstår vad jag menar!?! Men som tur e så har jag min underbara familj å mina underbara vänner...TACK För Att Ni Finns Å Orkar Lyssna På Mig När Jag Mår PISS!!!  idag ska jag först nu gå till skolan å ha en jätttrevlig hehe lektion i Naturkunkap...låter väl lockande??? Inte??? Men som tur e så ska Kristina å Bella oxå gå den kursen å de känns toppen!!! We gonna fix it girls;) Sen efter de kanske de blir en fika nånstans å sen så ser jag här i morgonljuset att en tur till solarieöarna skulle sitta fint hihi så de blir de nog:) *längtar* Sen mot kvällen blir de nog att knäcka en å annan berka ; ) MUMMA!!!

image271

Erkänn att de ser väldigt mumma ut :P

MEN...vill dock INTE bli riktigt såhär :)

image270

Hehe...jag å Bella :)

HÖRDE JAG EN SKÅÅÅL??? ATT JAG GJORDE!!! SKÅL TAMEJFAN!!!

P.S. Vet att de verkar som om att jag e...hmmm...typ alkoliserad men please, let me relax, It´s FRIDAY=HELG=LEDIG :) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback