KO-KO

 

....Nu e jag tebax :) Hoppas att all e väl med er alla!!! Själv så måste jag erkänna att jag inte mår 100, mitt knä värker dygnet runt så jag kallsvettas:( Väntar fortfarande på op.tid men verkar dröja........

Kunde inte sova NÅT i natt så jag har roat mig me att sitta här, framför "dumburken", å surfat runt lite. Hittat ett gäng roliga bilder på
www.svenskhumor.com Nu måste jag hoppa in i duscha, bussen går om ca 1h, har min 1:a lektion på komvux...ska läsa upp matten, datan å naturkunskapen hehe låter väl sååå himla kul...eehh...NOT!!! Men de e bara att bita i de sura äpplet å köra på ! för nångång SKA jag bli ambulanssjukvårdare så de så :-)

Tänkte bara visa nåra av bilderna jag hitta, nåra kroppsmålningar...

image218

Detta är iof en tatuering, men skön:) haha



image219

Beach 2008, då ere de här som gäller brudar ;)


image220

Kan de här va nåt killar? :)

image221

Måste säga att jag tycker den här e riktigt grymt "snygg"...håller ni inte me?

image222

Kanske man skulle kunna va på nästa maskerad hihi:)

image223

COOL som fan!!! Haha, men skulle dock inte gå ut så där själv :D


image224

Ett ganska hmm..skevt lejon :)

image225

Neeeeeeej Tack!!!

NU e de duschtajm...see yaa later...PUSS!!!


Ta Hand Om Er Själva Och Varandra! Ni Behövs! Glöm Inte Det!!!


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

hhaha shiit.. vem vill gör nåt såntdär med kroppen.. vilka modiga jävlar :P men speciellt.. öum, snyggt var det ju inte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback