Svar...

Innan jag stänger igen butiken för i kväll så vill jag bara svara på en fråga...

En tjej hade skrivit en kommentar å frågat vad jag gjort på min tand...å de e re säkert fler som undrar.

En lång historia kort...

Den är död!!! Slog ut den för ca 10 år sen, blev skjutsad, ramlade, slog ut, rotfyllde...funka inge bra = måste fixa ny = kostar mycket pengar+skiträdd för tandläkaren å då menar jag RÄDD!!!!!!!

Så...NU vet ni!!! Å bara så ni vet så skäms jag sååå mkt för den:( Ska fixa ny i höst :)

Natti natti :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Samma gäller här, vill du prata så är det bara att säga till, ja vi ska ha skitkul på lördag :D
kramar

2007-08-03 @ 09:08:11
Postat av: Anonym

jag vill oxå röka crack..

2007-08-05 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback