Mera mera mera...

128794-107

Jaha...här har vi 2 prickar som det bara LYSER om=) Elin å V-Vik´s Jocke...sweetisar =)

128794-106

Här har vi ett par som det bara strålar om,Kristina å Albin...sötnosar =)

128794-105

Snyggingen...Patrik,Pitter Pevers,Pitt-Pata...kalla honom för vad han vill=) "Kärt barn har många nam" har jag hört...ta åt Dig ÄRAN Petter ;-)

128794-104

Här har vi ju då dom framtida "superbartenderna" Danni å Mimmie,Ni skötte er KANON ;-)

128794-103

En till V-Vik:are,Oscar å så har vi linslusen Niniz me...igen *hihi* Undrar vad som är sååå kul???

128794-102

Här har vi det ultimata kärleksparet...Anders å Henrik<3 NEEEJ...men det ultimata partyparet...Walle å Faste ;-)

Som sagt,hade inte så mkt kort men DET KOMMER MER=)

Hoppas Du e nöjd nu Niniz-Piniz...för NU har jag skrivit å lagt in bilder...HAAA!!! Neee skoja bara med dig gumman!

NU MÅSTE jag sova!

Hörs SNART igen...PROMISE!!!

Kommentarer
Postat av: nina

hejje bejb! tack för uppdateringarna!! du rädda min morgon :) nu hade jag nått å läsa medans jag åt frukost :) tack tack tack!!! idag e det fredag, är ledig, men ska jobba i helgen :( ursh va tråkigt, jag har varit bortskämd å varit ledig i 3 helger nu...så d e väl på tiden att jag jobbar helg, I guess, men jag vill ICKE! nää nu ska jag röja undan i lyan, ser knappt en meter framför mig...haha :) love u // nasse liten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback