Tjoho...

Ja ,nu var det ett tag sen IGEN...sorry!!! MEN första gången jag skrev i denna blogg så sa jag att jag aldrig gjort något liknande förr å att jag inte e världsbäst på de...but I´ll try=)

Dom senaste dagarna har jag typ sovit*skönt* men igår å ikväll har jag knegat,helt ok faktiskt! Har man bra arbetskollegor som Lotta å Camilla så flyter de på ;-)

Imorn ska jag till Täbban å shacka en klänning...hoppas det finns nån åt mig bara annars *PIP* =) Sen efter d ska jag va barnis åt Paula å Axel...myspys=) Sen vet man aldrig vad som lockar hehe!!!

Försökte lägga in lite bilder...MEN...inte fasiken gick de inte,bloggen verkar va lite bugg!!! Tur att jag kan skriva iaf nu när jag väl gjorde det!

Nu ska jag krypa ner under täcket...upp tidigt imorn :( PALLAR INTE...vill sova jue...men icke då!

Sköt om er!

Hörs SNART igen, PROMISE!!!

Puss&Kram Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback