ÅÅÅ

Tjaba Tjena Hallå!!!

Jag har verkligen vänt på dygnet som ni som läser denna kanske meningslösa blogg vet...hmm...jag ska nog gå å försöka sova, gå upp tidigt och kanske FÖR EN GÅNGS SKULL göra lite nytta å sen åka till jobbet och ja just ja,gå å hälsa på mormor ska jag göra å gå ut me hennes vovve Pamela...då blir hon glad=) men det blir ju innan jobbet, sen komma hem å DÅ kommer jag förhoppningsvis va trött och vilja sova i lagom tid *hoppas* för det här kan icke fortgå!!!

Tar fasiken på krafterna efter ett tag, allrahelst efter ett par dygn så här å så e de strul å skit på jobbet...Men nu e jag LEDIG i HELA 7 dagar men har personalmöte på Onsdag 14.00 urs, jobbigt men viktigt!

Efter de ska jag åka till Jörund, Naprapaten och sen kanske gå till min lilla Niniz å busa me henne...beror på när jag kommer ifrån naprapaten...Ninizen ska ju upp tidigt på torsdag morgon...men vill ju så gärna!!! Annars så skrev ju lille Nina att hon kunde efter jobbet på fredag å det BANGAR jag INTE!!! Löning å allt ;-) Får helt enkelt se hur det blir!

Neee nu ska jag läsa "Beppes God Natt Sagor" för mig själv eller räkna får...ååå va kuuul...

Go´natt å go´morron!

Sköt om Er!

Kommentarer
Postat av: ninizen

idag ska du leka med mig!!! :) eller ikväll, sen kommer jag säkert somna 10 timmar innan dig..haha...men ändå! skönt att veta att du finns där...hehe :) ska bli skoj! e sugen på morötter å gurka å dipp, det kan nog va nått? :) call me later babe! pöss

Postat av: Linda

Hellu, fick ditt sms, dock är jag fattig i telefonen så kunde inte svara:P Men jag följer gärna med er ut :D skulle vara skitkul. Du kan ju ringa mig i morgnon under dagen =) Pusspuss

2007-01-26 @ 20:52:13
URL: http://Meinertz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback