EN bild sålänge...

128794-42

Ja, här har vi då från vänster...Kent-Jakob as "Dynamit-Harry", Hasse as "Shrek" (han vann pris för bästa kostym,han hade sytt å knåpat för fullt själv så det va han verkligen värd, GRATTIS Shrek) and me as "Liza Minelli"! Bytte dock om till Bellas utstyrsel, "Audrey Hepburn", ett tag men hade inge kul i den pryda men väldigt fina klänningen så Linda drog in mig på sitt rum å gav mig lite "horkläder"...hon va nämligen den "prostituerade Pretty Woman" å då kom hon ju på den geniala idèn att jag skulle va hennes "horkompis" som hon bor ihop med i filmen...så ja...så blidde d=) Så jävla najs va re på nyår asså=) Ni hör ju själva hur d låter lixom! Lovar att lägga upp mer bilder men ORKAR inte nu...

Imorn (idag) ska jag jobba...16.30-22.00...lördag å söndag me=( men d e helt ok, kan sova länge å man KAN faktiskt gå ut efter jobbet, iaf om man heter Carro Hammar hihi!!! På Lördag funtar jag på att åka in till stan å gå  ut me Niniz å co,bara till å svida om på jobbet å dricka lite tjut på Roslagsbanan...å va kuuul d låter...Roslagsbanan asså, men kan va värt det ;-) Ska absolut fundera på saken Nininz!!!

Nej nu ska jag sluta svamla,e inte trött å kan gå upp sent så kanske ska glutta på Mission Impossible 3 me Belliz...hmm...ska fråga henne,vill inte se själv=( Inte lika loligt...

Men men...C Ya Tomorrow ;-) Take Care everybody out there!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback