Halloj alla snyggingar ;-)

Hoppas allt e kanoners me allt folk som jag känner å inte känner=) Själv hostar jag på som vanligt men vafan...finns fakiskt värre saker så jag ska inte gnälla...förutom hostan så e d fina firren=)

Idag skulle jag ha jobba (igår me) men sjukskrev mig eftersom jag mår pisse-nisse...så har ist för att jobba städat å fixat lite hemma men har vart en lååång dag...känns som de gått flera timmar men sen när man tittar på klockan så har de bara gått typ 40 minuter...sick!!!

Kom på en grej...har ju inte lagt in nå kort från nyår...men "Västervikarna" har vart så klyftiga å lagt in en del bilder på nätet,så fiffigt så=) Så klicka bara på länken å njut av de vackra "filmstjärnorna"...;-)



http://www.rodge.halsoruset.se/nyar_2006_Vastervik/index.html

Have a nice day/night=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback