Holly Dolly=)

Har verkligen bara degat hela kvällen å diskat lite=) Å nu är de morgon å jag har inte gått å lagt mig ännu...jag har vänt på dygnet totalt,men får skylla på hostan,de e den som bestämmer när jag ska sova...verkar de som=(

Ikväll satt jag här framför datorn å bara lyssnade på några ringsignaler,såg att det va ngn som hette Holly Dolly Song...å jag blev nyfiken å ville lyssna...Jag kände igen den,har hört den förrut,men varifrån??? Tror fasiken att dom spelade den på Tegel...eftersom låten låter en aning sjukt skoj så var jag tvungen å kolla in den på
www.youtube.com (min favvosida btw)...det va bland de SJUKASTE videon jag sett,så knäpp å söt...en kossa lr vad de nu är som står å ja...sjunger å dansar=) Hur kommer man på ngt sånt??? Tycker iaf att de e skoj att det finns personer som har lika sjuk humor som en annan...*skönt*...hehe...neee nog pratat om Holly Dolly för nu måste jag sova ett par timmar...

Natti natti!

Åååhhh...just d...De e ju FREDAG...Wiiieee=) Kom just på de ;-)

Kolla in videon här:
http://www.youtube.com/watch?v=MXtRTCLIkhM&mode=related&search= ENJOY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback