Jag blir GALEN av sånt här...

...

Hur många svarta prickar ser du??? Don´t ask me...
128794-49



Är det en terass eller en ballkong?
128794-48


Hur många ben har elefanten? 1,2,3,4,5...äsch,pallar inte...
128794-47


Är alla linjer raka?
128794-46

Finns säkert dom som ser sånt här DIREKT...jag e dock inte en utav dom!!!

Ifall ni undrar varför jag bloggat så mkt just idag...så är svaret att jag haft pisstråkigt nu efter att jag kom hem från kneget så det blidde såhär=) Men INGEN har tvingat er att läsa denna blogg så det är nog lugnt=)

Nu ska jag nanna kudden,e jättetrött! Imorn (idag hehe) har jag INGET inbokat så ska ta hand om mig själv å min familj imorn,skulle va trevligt med en liten filmkväll iof hmm...visar sig!

Natti natti friends=)

Kommentarer
Postat av: nina

hej bejbi! inge fara att ni inte ringde, hade varit kul som sagt om ni kom, men jag förstår att ni inte orka, vi hade skit kul ändå! ;) fick ju höra av faste å patrik iaf att ni skulle till tegel så d e lugnt! kul att ni hade d trevligt osså! idag e jag skita trött, sov inte mkt natten till igår, å kunde inte sova igår på dagen heller...kolla film me pagge på kvällen, d va trevligt! vi får ta å ses snart, kanske skulle se din systeryster på fredag, e du ledig då, på dan asså? pöss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback