MIna systrar

128794-67

Asså...dom här 2 "nissorna" Daniella och Isabelle...dom e ju sååå förbannat SÖTA så jag blir nästan lite sur...nej de blir jag verkligen inte,FÖRLÅT...mina ögonstenar...*älskar er*

Här kommer en "överklassbild" på damerna...

128794-66

...hehe, kan man se mer "överklass" ut? Nope :)

Nämen fasiken...nu MÅSTE jag sova...somnade halv 10 imorse...(söndag-morgon asså) för min syster yster å jag va på efterfest hos 2 RIKTIGT TREVLIGA karlar, Adam & Micke :) Så rara så, Tack för det! Inte lixom inte varje dag man stöter på sånna herrar hihi!!! Bella å jag lagade mat till dom halv 7 imorse, pasta med tomatsås, mums...somnade som sagt vid halv 10...vaknade 15 å då började jag jobba 16.30...å vi va i SINGÖ!!! En BRA bit från jobbet om jag säger så, och det gjorde ju inte saken bättre att vi drack skumpa 7 på morgonen hehe...dock bara ett hmm...stort glas ;-) Men jag har minsann kämpat mig igenom kvällen, tack vare mina kära arbetskollegor Catrin å Petra (tack för skjutsen Petra om du läser detta,gullis där).

MEN...nu e jag vaken, övertrött, har pratat me Abbas å Sami i FLEEERA timmar å det va loligt, Tackar för trevligt sällskap=) Nu ska jag gå ut å kissa Vovvisarna sen ta på mig min rosa snobben pyamas som jag fick av Bella i julklapp=) å sen krypa ner i min sköööna säng *längtar* ! Ska ta me mej vovvarna in till mig så kan dom värma mig för inte fan finns det nån karl på det här bygget som kan stå för det inte...ne é rå!!! Men va fasiken jag överlever=)

Natti på er å självklart Go´morron till er som just stigit upp=)

Faaan, ska ju jobba...ja idag ska man nog säga...men inte förrän 16.30 så de e luuungt=)

Men va jag babblar...sorry...skyll er själva om ni läser HAAA!!!

Tack å Hej, leverpastej...(snodde en replik från Bert där...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback