Long time ago...

men jag lever :)

Ojojoj...de här e Carro i ett nötskal, seg som få...tar ett tag å få vissa saker uträttade, som t ex å skriva HÄR hehe men Hey, That´s me :)

Ja de har ju hunnit hänt en hel del sen sist, mestadels aktiviteter där alkohol ingått så som de brukar vara under sommaren då folk har semester mm, så de har mer lr mindre vart full rulle=)

Den 11:e Juli bar de av till Västervik för att träffa hela gänget igen=) Å ja, de blev en hel del öl kan jag ju meddela hehe...va en riktigt lyckad vecka, som alltid när man kommer dit! Gokart, paintball å vildsvinsgrillning va några saker som va planerade...jag var  dock inte me på de 2 första grejjerna men grilla vildsvin, de va jag me på :)

Å i lördags så hade Elin, Helen å Joel fest på Täljöviken...temat var...Sällskapsresan!!! Va bra jävla sjukt asså...grymt lyckad fest måste jag säga :) De va full fart från början till slut...vid 6-tiden hade dom flesta dragit hem men vi var ett litet gäng kvar, känns som om alla hittade "nån" att "sova" me...men jag, hjälmen, fick ett eget hotellrum haha, hatar å sova själv men sängarna va inte så stora så jag sov riktigt bra där själv...Bella å jag vaknade vid halv 2 dan därpå å då var det städning å pizza som stod på schemat...bra segt, skojar inte...puuuh...men men smällar man får ta, att va bakis ;)

Jahapp, vad ska man hitta på nudå? Känns som jordens segaste dag...känns som om jag har gjort massor men timmarna har inte gått fort inte, hmm, kanske kolla en film me Bella när hon kommer hem från jobbet :)

Sköt om er alla söta :)

image200


Ja, OM ni nu inte fattar vad jag å Bella e så e vi skidåkarna från Hökarängen (snowroller) :)


image201


image202

Ska lägga in alla bilder på facebook så där kan ni titta på resten om ni vill...när jag nu tar mig tid å gör de vill säga=)

PUSSSSSS!!!

"cause I´m a bad blogger yes I am, yes I am HÖÖ, yes I am HÖÖ..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback