Haha Hoho Hihi


Heeeeeeeeej alla sötisar out there:) How are you ppl?


Jag mår lite groggy just nu...va först på S:t Eriks ögonsjukhus och skulle kolla ögonen, se resultatet efter operationen som gjordes för ca ett halvår sen (attans bananer vad tiden går fort)...den har tydligen gått KANON!!! Me so so HAPPY!!! Ser tydligen jättemycket bättre nu å är långt över "körkortsgränsen" som jag inte var innan:) Så nu kan jag ta körkort!!! WIEEE!!! Inte trodde man de skulle bli så här bra när man låg halvt döende, svidande å blodröd i ögonen me 2 iskalla bomullsrondeller på ögonen å ett antal citodon i blodet:) Avis någon??? Neee tänkte väl de:)

Sen så bar de av ett par meter därifrån till S:t Görans, hade tid  för magnetkamera på knät...CP-KNÄT!!! Har haft ont till å från i ca 10 år nu, men nu blir de operation, hoppas de hittar något *hoppas* orkar inte mer...har vart en träningsnarkoman, dansat å boxats å nu kan man knappt röra på arslet:) neee skämtosido! De värsta me magnetkamera e att man måste åka in i den där förbannade tunneln, inte så långt förvisso men till räckligt långt för att jag ska få PANIK :( Så jag fick lugnande in i armen så jag e som sagt lite groggy...fortfarande:) därför jag skriver så mycke tror jag för jag ser att detta börjar likna en novell hihi:)

Å vet ni vem som var så himla superduper snäll å hämta mig? Jo, Sandra - MY LOVE - TACK gumman!!! Hade nog inte vart så lämpligt att åka kommunalt hem i mitt tillstånd:) Vi "dunka plåt" å sjöng heeela vägen till Täbban där vi stanna å köpte varsitt linne som vi ska ha imorn, ska ju inte till The Big City då, mysa i nån park, gå på restaurangernas dag å sen ev utgång:) Kommer nog bli skoj:) Å jag hittade MINA DRÖMSKOR...hade dock inga pengar så på onsdag innan jobbe bär de av till Täbban igen för att inhandla skor å nån utstyrsel man kan ha på sig på fredag för då tar ju Linda - gumsan studenten:)

Neee men nu e de slutskrivet för denna gång:)

MEN...I´ll be back:)

PÖSS

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback