Wieee:)

Hejsan hoppsan fallerallera...

Hoppas ni haft en underbar fredag å lördag!!! De har iaf jag haft, kom hem från Famliljen Tell (vart barnis) för ca 1 timma sen, vart där hela långa kvällen me mina gullungar Paula, 3 år och lille Axel, 2 är å lagat mat, lekt, badat, röjt, "nagellackat" hehe, gjort välling, läst sagor å lagt dom...vi hade jättemysigt å de va väldigt skönt att bara ta de lugnt, de e ju lördag å brukar Carro va hemma frivilligt dååå? Nej, juste:)

När jag vaknade idag (hmm, en aningens bakis hihi) så la jag mig ute i solen, va riktigt gött, men låg även å tänkte efter vad som egentligen hände...ni vet....de KAN ju ringas OCH skickas en aningens lite för många å...hmmm... konstiga sms...va just de som hände, vilket jag fått lite dåliga vibbar utav :(  Va nämligen så att en viss MARTIN snodde min mobil å skickade ett VÄLDIGT DUMT sms som jag gärna skulle vilja ha ogjort...men men jag tror den här personen har lite humor å kanske kan förstå att vi satt ett gäng polare på Tommys som va LIIITE dragna, MILT SAGT HIHI :) Jag hoppas de iaf, skickade tebax å skrev att de inte var jag som skickat det men fick inge svar sen...hmmm! De skickades sms hejvilt, men de flesta stod jag för själv å de känns ju lite bättre:)

GRATTIS TILL STUDENTEN, LINDA!!!

Ja, som ni kanske redan vet, så tog allas våran lilla Linda studenten, så nu e hon en FRI KVINNA!!!
Jag va ju ansvarig för flaket å lite sånt så vi började me att fixa flaket runt 1 å de gick ju finemang tack vare Kari, Adam, Kristina å lilla jag såklart  "klapp på axlarna" :) Sen åkte vi nå varv runt i berga å sen in i duscha hos Linda (va full me öl...usch) sen bara va me på mottagningen å va trevlig hihi och där  va de mkt trevligt folk, jätte jätte god mat å dryck...Va jättebra anordnat allting:) Hoppas du hade kul Linda - honey:) De verkade så iaf!

TACK!!!

Tänkte bjuda på nåra sommarbilder från i tisdags då jag, Sandra å Sara var inne å gjorde stan osäker ;)
Saknar er tjejjor :(



Som ni ser så är vi ICKE speciellt NYKTRA hahaha:) Men vi bjuder på oss självs ;) De där gubbarna, va håller de på me? en som ser galen ut nere i tuben å en gubbe som sitter å fifflar me ngt i parken..yeah yeah:)

Klockan 15 ska Bella hämtas på Arlanda:) WIEEE, ÄNTLIGEN!!!

Sov sött!







Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du på tanden?

2007-06-28 @ 23:59:39
Postat av: Linda

Hejsan =) va kul att du tyckte om den sidan=)
Ja har också sparat den haha. Vill ha den där stekpannan! jo med mig ere bra..sjdå...knät blivit nå bättre? Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback