Härmis:)

Ja...nina hade en kul grej på bloggen så jag härmar dig:) Om d e ok..............................??? Försent ;-)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Oj vilken tråkig bok jag hittade...Omvårdnadsbok...stod bara integritet på den raden :)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett stort röd/gult äpple som jag ska äta snart!
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Nån skitreklam på vägen till datorn...
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
01.30...men den va 01.35
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Takida-Have you waited long och Dannin som pratar om...nåt:)
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Kom hem vid 00...hade vart på Shakira:)
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Har läst Ninas blogg...alltid lika kul sen kopierade jag denna Quiz...pratat på msn...
8. Vad har du på dig?
Min Übersköna rosa snobbenpyamas:)
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Vettefan men nåt drömde jag säkert,brukar drömma mardrömmar så VILL inte komma ihåg:/
10. När skrattade du senast?
Åt Cameron när vi lämnade av Elin :D...Så sjuk kvinna...hahahaha:)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Lite torkade blommor,sen va de inte så mkt mer,e på G å göra om så..."Det kommer mera..."
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njae...kommer inte ihåg (har minne som en stackars guldfisk) :P
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
kulig sak å göra innan man slänger sig i bingen
14. Vilken var den senaste film du såg?
Beck-Kartellen,älskar Beck-filmerna!!!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
OJ!!! Jag vet inte :/ Så svårt,men skulle ta me alla nära å kära på en super-duper resa där de fick köpa å göra va fan de ville:) Skulle skänka pengar osså till behövande!!!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Tror alla vet allt om mig:) Å de jag ej sagt vill jag ha osagt...HA!!!
17. Tycker du om att dansa?
Har dansat sen liten så svar JA...I löööv it:) "Shake that ass,bitches let me see what you got..."
18. George Bush?
PASS!!!
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Robbie å Shakira...haha,Shakira-feber:)
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
JA...varmt ställe höst-och vinter å Sverige vår-och sommar
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Om jag nu kommer dit...haha...jo men asså,han får säga vad fasiken han vill...ÄNTLIGEN kanske:)

Ja de va de!

NU är de Natti natti!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback