Och så var det fredag igen...

Ja jag klagar inte:) Som jag sagt förr; Den bästa dan på hela veckan!!!

Fan fan fan va tråkigt de e å va sjukling:( men mår iof mkt bättre...det går åt rätt håll ;) Jobbigt å veta när man inte smittar längre bara,kan ju inte kkomma till jobbe å smitta ner allihop,hmm,tror de e lungan! Så det blir till att jobbe fredag, lördag å söndag...buu! Men d e inte så många timmar å imorn (fre) så ska jag träffa Ilf:) En go Åkersbergakille som flyttat sin kos till Jönkan (Jönköping)...men han kommer på besök imorn så det slutar förmodligen på Tompas...haha...ovanligt:D Men e ju faktiskt typ de enda stället man kan träffas å umgås på här i lilla Å-berga :/ SYND!!! Saknar fasiken Freggen...

Nåt som oxå suger e att jag missar Melodifestivalen:/ E inte SUPERVIKTIGT för mig men jag tycker de e skoj å se på...men men...får ha TV:n på på jobbe,kanske hinner man se ngt:) *hoppas* En favorit e iaf The Ark-The worrying kind GOGOGO;) E många låtar som e bra i år asså...Måns e oxå bra men vi får la se:)

Neeeh dags att krypa ner i sängen å få lite av den där skönhetssömnen ;)

Sköt om er alla söta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback