gulligull

Barn om Kärlek

Varför drabbar kärlek två speciella personer?
"Ingen vet varför det händer, men jag har hört att det har något att göra med hur du luktar... Det är därför som parfymer och deodoranter är så populära."
Mae, 9 år

Hur känns det att bli kär?

"Ungefär som en lavin där du måste fly för ditt liv."
John, 9 år


Varför håller kära personer varandra i handen så ofta?

"De vill vara säkra på att deras ringar inte trillar av eftersom de betalade en hel del pengar för dem."
Gavin, 8 år

Hur lär sig en person att kyssa?

"Du kan repetera med dina Barbie och Ken dockor."
Julia, 7 år 

Hur får man kärleken att vara?

"Älska i stället för att gå till jobbet."
Dick, 7 år


"Glöm inte din frus namn... Det ställer verkligen till det."
Erin, 8 år



Asså, e de inte för goa? Vilka ursköna förklaringar, så spontana å härliga! tänk om vi vuxna oxå kunde va så! Vore nåt de:)

Nu ska jag lägga mig i Bellas sköna säng å kolla på Cityakuten som börjar snart sen ska jag ligga å lyssna på regnet, ååå myspys:)

Imorn vill jag att de ska hända nå kul efter jobbe...att en viss person hör av sig å att denne person ev vill göra ngt...time will tell *håller tummarna*!!!



Innan jag lägger ner verksamheten så ska jag lägga in en bild på farsan...de e på 80-talet nångång (därav frisyren å solglajjerna) hehe, den bilden beskriver sommar för mig:) Love ya daddy:)



Sussa gott!!!

Carpe Punctum!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback