Lite Tips & Råd

Ja, här mina kära vänner bjuder jag er på lite Tips å Råd...hittade detta på www.kicks.se !


image163

Har du tunna läppar bör du undvika mörka färger. Bleka nyanser förhöjer läpparnas form och får dem att se fylligare ut. Med hjälp av en läppenna kan du förstärka konturerna på dina läppar och få läppstiftet att sitta på plats längre.

Läppglans finns idag från alla kosmetikvarumärken och mångfalden av färger, smaker och konsistenser gör det svårt att bara äga ett enda läppglans!

Tips!
Det enklaste är att lägga läppennan innan läppstiftet. Prova även att lägga läppennan efter läppstiftet för att skapa en mindre markerad linje.


Tips!
Lägg läppennan i frysen i 30 minuter innan du ska vässa den så får du en skarpare udd.










Tips!
Lägg lite transparent gloss mitt på underläppen ovanpå ditt vanliga läppstift för att skapa illusionen av fylligare läppar.

Tips!
Läppstift på tänderna undviker du genom att stoppa in ett pekfinger i munnen och sluta läpparna kring det. När du drar tillbaka fingret tar det med sig överflödig färg som annars skulle hamna på tänderna.



















Kommentarer
Postat av: nina

jag går hemskt gärna på bio med dig!!! :) när kan du? jag jobbar ju sena kvällar, men vi skulle ju kunna gå vid 21 å sen sover du bara hos mig sen :)kanske på torsdag? call me! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback