Måttligt road

Jaaa, de e precis vad jag e...man sitter snällt framför den här "burken" å flummar, har ju lixom inge bättre för mig så WHY NOT?!?
De e iaf väldigt bra när man känner sig lite ensamen, man kan lyssna på musik, spela spel, msn:a läsa ja, you name it...som en liten vän skulle man kunna säga, en riktigt bra en:)

What´s happening in the weekend???

Jo, lite planer har ja allt:) Ska börja dan me att inte gå upp för  tidigt å inte gå upp för sent...hmm...vikken tid bler de? hehe...Skitsamma,ska iaf va i centrum till 12.30 för då har Röllingby mösspåtagning på torget:) Ska dit å "gratta" Linda!!!
Sen blir de kolla i lite affärer (finns ju sååå STORT utbud i vårt lilla centrum...not. men kanske hittar man ngt) sen springa iväg till jobbe sisådär halv 5, jobba lite eller kommer väl bli lika kul å stressigt som de va idag,va hemma 10 över 11:( 
sen e planerna att möta Sara å Sandra nånstans...dom rackarna skulle grilla innan men jag fick avstå, ville ju hellre jobba hehe...hmmm...nee riktigt så var de inte hihi:) Ibland MÅSTE man faktiskt å då får man mötas efter jobbe!!! Utgång sen kanske!?! Visar sig!

På lördag har jag icke mkt planerat...de enda jag planerat e att klippa mig i stan, vilken befrielse de ska bli, e så förbannat trött på den här slitna manen som "hänger" i nacken, klara lixom inte av de där me längre hår...jag SKA ha kort hår så e de bara!!! Skönt å ha kort på sommaren oxå:) På kvällen vill jag festa!!! Är ju löningshelg så folk borde de iaf va ute!

På söndag blir de att fira
MAMMIS för de e ju MORSDAG:) Så hoppas de e fint väder, då kan man sitta ute å fika:) Sen på kvällen ska jag va barnis åt lille Paula å lilla Axel, ska bli mysigt:)

NEEE, asså nu e jag lite trött på min surrande vän här så ska nog krypa in i rummet brevid å kolla på cityakuten å sen sova, låter väl som en bra avslutning på dan!?! De tycker jag!!!

Hörrni; alla som jag känner å inte känner...GOD NATT-KRAMAR på er allihp!!!

image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback