Middag

Nu e jag i städtagen igen:) Fortsättning av rensning i garderoben,inte de roligaste men de måste göras,å man hittar ju faktiskt en del kläder/saker man inte sett på ja...ett bra tag:) Får ta tag i det sista nu å tänka på kvällen...ska nämligen hem på middag hos Nettan å Johan, Ilf kommer dit oxå...ska bli jättetrevligt:) Man har ALLTID så jävla kul me dessa underbara prickar=) De blir grillat kött å "smörpotatis" haha...ja de kallas så efter att jag, blondhjälmen (som jag kallas av Nettan) gick på Nettan å Bellas förklaring på varför de heter SMÖRPOTATIS:)

Vi satt å käka jag, bella å Nettan å så sa jag att jag tyckte de va så gott för de smakade så mkt smör...ja men de e bara för att vi har smör i potatislandet...AHA sa jag, men tyckte de va lite konstigt...Nettan fortsatte spinna på de å jag GICK PÅ DE...hahahaha...snacka om DUM BLONDIN:) Detta bjuder jag på...e ganska generös på fredagar, Bra va...hihi:) 
 
Sen senare ikväll blir de väl kanske utgång,vore najs eftersom Bellisen drar på Söndag...vi får la se:)

image140

Ja, å här har vi Nettan å Johan...Stadigt par asså!!! Å Nettan STADIG me nåt i handen ;-)

Nee,dags å fortsätta där jag sluta...ska ju fasiken cykla dit vid 6-tiden...jalla jalla:)

Ha en UNDERBAR kväll alla partypolare ;-)

Kvällens partylåt:
Sharam-Party All The Time...

NU KÖR VI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback