Snart...

...ja snart åker hon...min kära syster:(
På söndag morron närmare bestämt,då drar hon å Mattias till Kos på bartenderutbildning...kommer ju sakna er sååå mycke,kan ni förstå de???

Men jag e jätteglad att ni verkligen tog steget å anmälde er osv för ni kommer få så grymt jävla kul å de e ni värda:)

image134

Ååå va jag kommer bli bortskämd me drinkar sen...hihi:)

Jag va ju oxå sugen på å dra me, men jag kom fram till att jag nog passar bäst på andra sidan baren;-) Så de kändes en ANING onödigt att lära sig blanda drinkar å kasta flaskor när jag ändå kanske inte kommer att  ha nytta av de,Bella e ju lixom inne i den där svängen...kock som hon redan e:) Så nu får jag både god mat å goda drinkar...ååå vad jag älskar dig Bella:) Jag skulle dock kunna tänka mig att dra iväg å köra en Dj-utbildning nånstans,skulle va askul tycker jag eftersom jag ÄLSKAR musik...får se hur de blir me den saken!

Jag ser även fram emot att se Bella å Mattias "kasta" flaskor eller "flairing" som de faktiskt heter:)
image135





Kolla in hemsidan...så ni som e nyfikna vart våran Bellis e nånstans kan kika:)
http://www.bartenderskolan.com/

Ta hand om er alla söta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback