Fredagkväll

Ja, och jag är HEMMA...kors i taket haha:) Hör inte riktigt till min sk livsstil att "bara" va hemma men måste erkänna att det är ganska skönt!!! Har ju iof en anledning till att jag e hemma...opererade ju mitt knä i måndags och det gör fortfarande asaont :( Men va tusan, de går över...stapplar omkring här hemma och har fått smeknamnet "KRYCKAN" haha men de bjuckar jag på ;)

Jahapp...vad kan man mer skriva...hum hum hum...

Jo att imorn så blire förfest och sen utgång--->Sportbaren hehe, Å-bergas innehak haha :) Nej men Pappan (Mackan) till barnen som jag e banis åt, han spelar i ett band som typ bara kör AC/DC låtar å dom ska spela där imorn och då MÅSTE jag ju bara gå!!! AC/DC ligger mig varmt om hjärtat :) Å så vill jag ju självklart se Mackan spela :) Så imorn blir de nog en mycket trevlig kväll! Funtar bara på hur jag ska ta mig upp för trappan till Sportbaren me kryckorna :/ Får ta å hitta 2 stadiga män som kan hålla mig under armarna, farsan ska ju me så han får bli 1 av dom :)

I går så fyllde min kära syster Bella 22 år så de va tårtkalas
hemma@estay mansion :) Mycket trevligt! Å så fick jag träffa min Sandra oxå som far fram å tebax me sina skidor hehe...men nu e hon hemma tills på söndag sen drar hon IGEN upp till Tärnaby:( Men ska åka å hälsa på henne sen till våren har jag bestämt!!!
BTW, de va kanonkul att träffa alla er andra oxå, bara så ni vet :)

Nu börjar klockan närma sig 2 å man kanske borde ta å varva ner me en film lr nåt eller kanske rent av gå å lägga sig å fortsätta läsa "Mia´s systrar"...=sträckläsningsvarning...så hemskt men e grymt bra å spännande!!! Måste läsa klart så jag kan börja me stieg Larsson som jag inhandlade av Malin i torsdags, ska va bra har jag hört!

Men vad jag skriver...:)

Sköt om er å sussa gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback