"Efter regn kommer solsken" =)

"Hej å välkomna till hajk..."HAHAHA...ja, de va min å Malin på jobbets shot visa-"efter regn kommer solsken" (men ni måste tänka Värmländskt å att de e Bengt Alsterlind som säger de hehe) Va ju på Kina Kejsarn me jobbet i fredags och åt å DRACK en MASSA öl å shot=) Med andra ord så hade vi jääävligt kul!!! Vissa av gänget gick hem liiite för tidigt=( va tråkigt tycker jag, de skulle ju för faen inte ens jobbe dan efter...hmmm...jaja...vi andra shaka på å sjöng karaoke. Å vet ni??? T om JAG sjöng...för första jävla gången i mitt liv, dock tillsammans me Bella=) Å heeela 3 låtar blidde de ,) Va ju grmmans kul asså...måste göras om=) Hörde rykten om att vi ska dit igen me jobbet om ca 1 månad innan alla tar semester osv...låter ju helt uuunderbaaart!!!

Ska bjuka på nåra bilder=)

image377

Charmör nr1 Stefan=)
image378
Charmör nr2 Peter=)
image379
Min L8=) Såå söööt!!! Å så bella i bakgrunden=)
image380
Klämchecka L8 & Maria =)
image381
Haha...Peter,Bella,L8,Maria å så har vi Stefan i hörnet=)
image382
Hjärpan me en Irish Coffee i högsta hugg=)
image383
Stefan & Jag=) Du e så söt i PW´s hatt=)
image384
Hjärpan Uutan Irish Coffee...men jag vet att hon har den i handen hihi=)

Ja...va braaa många andra där oxå men inte som ville fastna på kort eller så va de å shaka ;) Jag va väl inte bästa fotografen...hade för faen fullt upp å dricka berka å sjunga ;)
Kul hade vi iaf!!!

Tack mina kära arbetskollegor för en underbar kväll så jag slapp tänka på allt de "tråkiga"=( Ni e BÄST!!!

GO Solhälla ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback