Hemma igen...

Jo, nu va man hemma i Berga igen...drog till v-ås i torsdags å åkte hem idag. Grabbarna hade ju sin "grabbweekend" så nåra av oss budar partade på i Västerås=)  jag åkte ju som sagt redan på torsdagen eftersom jag va sj.skriven å bara kände att ; Neee, nu e de dags att få rå om sig själv lite å å träffa Elin som jag ju träffar så sällan=( så vi har busat på rätt bra asså=) käka middag å drack vin å snacka en jädrans massa skit om precis allt å ingenting,drack ett antal vinglas till innan vi stövla ner till Kåren å tog oss några öl, va ganska lite folk men me rätt sällskap så kan det bara bli bra! Stövla hem när de stängde å alla "guloveraller" ville ju ha efterfest å eftersom Elin bor ett stenkast därifrån så begav sig ligan dit...va bra j-a drag asså=) Elin deckade vid  5 tror jag då alla gick, själv så låg jag å snacka me världens goaste pöjk Tim till typ 7 på morgonen...då var det dags att "bädda" ner lille Eylin på "riktigt" eftersom hon låg fullt påklädd på trekvart över sängen haha...du e för go gumman=) Ja de va torsdagen de här...

fredagen: Vi vakna typ vid halv 2, snacka ännu mer skit, speciellt om VAD som EGENTLIGEN hände haha, käka hamburgare till frulle/lunch=) Gick ner på stan å kolla läget, hittade varsin jacka, drömjacka asså=) Så drömaktig att Elin köpte en likadan hihi=), ihandlade ännu en 3-litare hehe å köpte käk å drog oss hemåt...där käka vi tillsammans me Emelie, Helena å Helena, va "girl´s night"...blev ett antal glas vin denna kväll oxå tillsammans med film å mkt tjejsnack=)

Lördagen: Minns fasiken inte när vi vakna men de va väl runt 11-12 skulle jag tro...sega lite, snacka skit, gick å sola...vilket ni kmr se på kortena, för jag e ett stoppljus=),jag diskade efter gårdagen...PUUUHH..va en del...sen slappa vi lite till fotbollen Danne ville se. Gjorde oss iordning,käkade å begav oss för att möta resten av tjejgänget, Bella, Linda, Erica å Magda kom ju på lördagen så vi möttes uppe i skrapan på SkyBar å tog en öl...va riktigt mysigt! Skulle dra till BMB men kön å att inte alla hade ålderna inne gjorde at vi hamna på Konrads, trots själva stället å att de e en del mkt yngre folks där så tror jag,för de verkade så, att vi alla hade gryyymt kul=) Jag hitta en danskavaljér som jag bugga me typ heeelaaa kvällen,jag tycker inte att jag kan bugga men me en kille som kan föra så går de ju fan=) Men kan säga att min fot inte va speciellt glad asså...men vafan, shit the same, de va värt de!!! Sen va de hemgång å läggdags, skulle upp ganska tidigt eftersom jag fick åka me i bilen, sååå skönt! Jävligt bra borta men oxå jävligt bäst hemma oxå!!!

Tack Elin & Danne för en kanon weekend!!!

Some pics...
  
                          

Ja, en del galna kort=)

Måste ju bjucka på helgens skönaste bild oxå ;)

image364

Rock on ;)

neee, natti me er...sorry för att de blev så långt, men ja, noveller kanske e min nya grej:)

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback