Jobb, Barnis å jobb...

Japp...så har/ser min helg ut! Men nu kan jag bocka av "jobb" å "barnis"...kom hem för ca 1 h sen, alltid lika mysigt:) Å ikväll va de lite äldre killarna där som e 8 å 14 så när de små gått å lagt sig så satt jag å Felix å babbla en massa roliga saker i säket rt 1-2h=) Mysigt.  Satt å patade om en massa "konstiga" lärarare man haft under högstadiet  bl a hehe..å de va ju en HEL del=) Så nu ligger jag här i min ensamhet i friggan,lr ja, jag har ju mina kissemissar, Siri å minisen som hunnit bli 3 v idag, så jädrans busig asså=) Klättra å busar för fullt för sin ålder=) Men" fyvärr e hon namnlös...trodde de va en liten pöjk som skulle få de oerhört vackra namet "Fritz " hehe men ne e då...nu såg jag ju att de va en liten flickemisse...tycker de här me tjejnamn e så svårt, har ju haft en jädrans massa katter som jag/vi döpt så känns som om alla namn e tagna=( Å att döpa en katt /djur som dött har jag lärt mig betyder otur å så ska de ICKE bli !!!...hum hum hum...har ni förslög? SHOOT!!! Vill ju ha ngt som passar ihop me Siri å låter lite busigt eftersom jag tänker behålla den här sötisen=)

image367

En riktig liten sovande tjockis-bulle vill ja säga=)

image368
Bus Bus Bus=) De bara lyyyser BUS i ögonen på henne=)

Å hörrni gott folk...vet ni att förra veckan, PRECIS för en vecka sen... va det en underbar liten (liten å liten...194 lång hehe) smålänning här å hälsa på å de va den bästa helg på länge vill jag bara meddela=) Å nu ska man gå å lägga sig själv här i den stooora sängen=( Känns så himla ensamt ,tror minsann att jag blev lite bortskämd förra helgen hehe...men om allt går som det ska me semester osv så drar jag från den här lilla skithålan 2-4 maj å kursen pekar mot Hultsfred;) Jag SKA dit hahaha...underbara pöjk=) *pirr pirr*=) Har ju fan inte käkat på typ 2 v hihi...jaja, vågar inte skriva/säga för mycket för man vet aldrig hur det artar sig men men...ibland MÅSTE man SATSA ;) Håll era små tummar nu för faiken, det KAN behövas=)

Ja, å snart ska man upp å jobbe...lr ja, halv 11 ska jag upp...men ni som känner mig VET att Hjälmen e en nattuggla å har väääldigt svårt att komma upp i tid hehe...men jobbar 13-22 aå jag måste verkligen sova nu!! Så nu e de dags att krama kudden...vill inte...men måste=( Får hoppas på att jag iaf får drömma om nå/nån trevligt=)

Se ya soon=)

Sleep tight ;)  I´will...(känner jag nu!!!)

Pussiluss på er!!!..glöm inte att ge namnförslag på henne ;)




Kommentarer
Postat av: nina

jag tycker hon ser ut som en Cindy :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback