KARLAR!!!

JA  FY FAAAN!!! Å ni killar som är bäst...ta förfan inte åt er:)

Nej men jag pallar inte mera nu...för nån dag sen så skrev jag ju i bloggen om en viss liten smålänning som gjorde att den helgen han va här va bland de bästa helgerna i mitt liv, va ju bara sååå mysigt! Ja ja iaf, vi har pratat massa efter det och sms:at å ja...ni vet, det har känts bra helt enkelt. Hade t om bestämt ett datum då jag skulle komma ner för att hälsa på honom,lämnat in sem.ansökan och pratat me Frida om vi skulle fira Valborg tillsammans osv eftersom han skulle hämta mig där i Västervik. Sen igår (tis) så skickade jag bara ett sms å fråga för säkerhets skull om det va "spikat", jag hatar att tjata på folk för jag hatar nämligen när folk tjatar på mig :) Men va ju tvungen att fråga eftersom jag skulle boka bilj. å skit...VAD tror ni jag får tillbaka??? Tänker absolut inte skriva vad han skrev för de e ju lixom lite privat men jag kan ju iaf säga att han fega ur så nu blir det inget...:( Asså jag fattar nada!!! Visst, det är ca 35 mil emellan oss å vi har bara träffats 1 gång men hallå...vad hände med "det där löser sig - snacket"  (när de gäller avstånd) och att man kanske ska lära känna varann??? Jag har ingen jävla baktanke med de här, han e världens goaste kille och visst, jag måste ju erkänna att jag fattat tycke för han och är väldigt intresserad men man kan ju fortfarande täffas på kompisnivå för vi har ju så förbannat jävla kul ihop eftersom vi e lika sjuka i hövvet bägge 2 haha=) Jaja...det va de de!!! Känns som om allt jag tar i eller fastnar för bara rinner iväg lååångt lååångt bort...pallar inte mer, mår redan piss...så sov inte speciellt bra inatt, blev så ledsen/besviken att jag fick gå ut å spy...FY FAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!! Hur fan ska jag våga fatta tycke för nån nu? Blir ju bara sviken hela jävla tiden!!!

Så nu vet jag inte hur jag ska göra med Västervik heller, får jag semester så e det mkt möjligt att jag drar!!! Hur ofta träffar man v-vik´s - gänget lixom?!? Men å andra sidan så vet jag inte om jag pallar :( Jaja, e nåra dagar kvar så vi får se...

Jag har iaf en bild som ni ska få se...och här kan vi snacka om en RIKTIG KARL!!!

image371

Ja, ni ser ju själv hur jävla stadig å snygg han e min "lilla" Brolle :) Å han kan man lita på i ALLA väder i jämförelse me er andra jävla skitstövlar!!!

Appropå Brolle så ska ja på fredag när man får LÖÖÖN köpa Brolle´s nyaste CD...de e en såndär skiva man INTE laddar ner!!! Han e väl liiite utav en idol hihi :) För snygg asså ;) Gissa om jag sitter klistrad framför "körslaget" de lördagar jag e ledig hihi:) GO GO GO Boden ;)

image372

This is my kind of guy ;)

Nej kära vänner...klockan har passerat 05 och jag ska upp 10...ska käka lunch å snacka skit me Niniz imorn=) Finbesök till Å-berga me andra ord ;)

Natti Natti eller Go morron Go morrn =) Finns ju faktiskt de som går upp nu...:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen gumman då=( Det där lät ju inge vidare=(
Nee hans skiva e verkigen som vi snackade om då vi simmade..inget man laddar ned! Vad sägs om att simma igen innan du drar någonstans under valborg??
Miss U. Hoppas du mår lite bättre.
Love ya Puss

2008-04-27 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback