Nu e hon döpt=)

image369
Japp,nu e mitt lilla busfrö döpt...det blev Freja=) Hon lixom bara kändes som en Freja när jag tänkte efter, en riktig liten svensk vikingaflicka=) Måste säga att hon e oerhört bra på att "underhålla" mig på natten...rätt va de e så vaknar man av att nån klättrar på ansiktet hehe,inte sååå skönt men hon e ju bara 3v så hon e förlåten...meningen e ju att de ska ligga i sin lilla korg som jag fixat åt dom men ne e då...kungligt ska man ligga i en dubbelsäng brevid matte=) jaja, det gör inget men e ju så jävla rädd för att mosa lillen...å som ni ser så e den där bollen en av favoriterna, för gullig asså när hon sätter igång å "dribbla"=)

Idag har det vart en sån där härlit skön dag...försov mig iof men fick skjuts av Sami till kneget så de löste sig å solen sken så idag va de linne som gällde på jobbe. Gick hur bra som helst på jobbet å sen prata jag me Malin som hade en "slingtid" =) Så jag stövla dit glatt efter jobbe så nu e jag lite ljusare i pallet, precis va jag va ute efter ;) Blev mkt nöjd, blev inte så där jätteljust,mer "guldljusbrunt",lite skiftningar sådär å de kommer ju bli ljusare eftersom man e ute så mkt nu...känns ju lite roligare nu till våren å så syns inte den där hemska utväxten längre=)

Ett smakprov:

image370

Haha...vilken fin bild jag bjöd på va=) Butterkaka hihi...men de syns inte så mkt på den där bilden...man måste se "live" ;)

För övrigt har resten av dan vart kanon. Efter frissan så gick jag till mormor å snacka lite skit å sen mötte jag upp Adamp å Linda,käkade lite onyttig på Golden West men jag å Linda va så duktiga å simma bort de, hela 1km blidde de,mkt för en otränad Carro=) å efter de drog vi till Solarieöarna, mkt skönt,somna som en stock=) Jobbiga va att vi va lite väl sega så när vi skulle hoppa in å duscha av oss så kom dom å sa att dom stänger nu...OJ...bråttom bråttom...slängde på oss kläderna fort som faen,sprang till bussen å nu sitter jag här...så denna kväll kommer att avslutas me en kopp te å lite plugg. Har ekologi-prov på tis,lagom kul:/ men men...vill man bli nåt så e de bara å kämpa på ;)

Å fy fan va jag skriver...finns ju ingen hejd på mig när jag väl börjat=) Men nu MÅSTE jag plugga lite!!!

Sköt om er alla söta=)

PÖÖÖSS!!!


Kommentarer
Postat av: emma

nämen va söt liten kissemiss. Hur gammal är hon? :)

Postat av: Marie

oj, bara 3 v. Vill hon inte ligga och amma hos mamma då.. Självständig liten sak =)

2008-04-23 @ 00:36:02
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: Carran

jo, mamma Siri ligger oxå i sängen hehe

2008-04-23 @ 01:35:01
URL: http://carwingirl.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken söt katt!

2008-04-23 @ 06:22:13
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback