"Solo i Stockholm"

image376

Japp...nu e skivan man absolut INTE får ladda ner hemma i min fggeboa=) Sååå bra=) Så fina låtar å me DEN rösten ;) Sen gör det ju inget att de e min "drömman" som sjunger heller haha=) Ja men det kan ni väl hålla me om??? Kan ta att ni kanske inte alla kommer att gilla/gillar hans låtar MEN karln e ju förjävla snygg asså ;) ÅÅÅ *Vill ha*  *Vill ha*...men jag får nöja mig me att "se men inte röra...ist höra hihi...där fick till de ;)

Om ni som jag e ett stort fan av grabben...gå in på den här länken, där kan man se lite klipp, bl a på hans nyaste video ;)

http://www.brollejr.com/media.html  watch and EEENJOOOY


"Jag är solo i Stockholm
utan mening, utan mål
Solo i Stockholm.
Och jag minns det som igår.
Vi hade varann,två själar som brann
stan låg öppen för oss två
Solo i Stockholm
Vart jag än går"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback