Saturday Night Fever ;)

Lördag idag :) Hänger inte alls me i svängarna,ingen koll alls på dagarna tack vare julafton hehe. Ska strax hoppa in i duscha så jag "kvicknar" till sen bege mig en snabbis till centrum, kanske skulle man ta å sola lite oxå, JA det ska jag  :) Men efter det e de Sportis som gäller :) Hmm, FÖR OVANLIGHETENS skull haha :) Så läser ni de här å e sugna på å haka på å svänga på era lurviga så fan, slå en pling vettja ;) MEN, nu e de såhär att jag har ett jobb att sköta så får köra igång efter 22, men de e ju ingen tid, då e klockan bara barnet hihi...

Neee, dags att lägga på ett kol!

Ha en underbar lördag :)

STOR lördags-kraaam(---)



Inne på gamla datorn å hitta en bild från sommaren-05, från V-Vik...Bästa sommaren :)

OVER & OUT!

Kommentarer
Postat av: suss

Ne inte behöver man vara bäst jämnt inte :) Samma sak här. Har inte tokmycket läsare men det är bara skönt att gå in och skriva ett inlägg :)

Postat av: nina

sommaren -05 träffades vi :)

2008-12-29 @ 09:27:24
URL: http://iyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback