Kurt Nilsen

Ja den lille norske gutten har minst sagt krut i pipan ;)

För er som inte vet så vann han norska Idol...jag tycker bestämt att ni ska lyssna om ni inte redan hört denna gudagåva till pöjk!!! Han e dock inte vacker (de e han me den extrema gluggen) men vafan gör de när karln sjunger som en GUD!!! Utseendet e inte allt!!!

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

Här har ni en till:)

http://www.youtube.com/watch?v=BW8icrYCtwc

Nej om man skulle knata in å käka lite frulle å hoppa in i duscha, börjar ju jobba 8 :/ iof jobbar jag bara till 13 men jag å gå upp tidigt...HUA säger jag bara!!! Har btw bara sovit högst 2 timmar, legat å snurrat runt som en jävla mask i sängen så stackars Siri (katten) som typ sover på mig har väl inte fått sova hon heller...MEN hon behöver ju inte gå å jobba, hon kan ju sova precis när hon vill...fatta va soft å va kisse ;)

I söndags begav jag mig in till stora staden för att träffa Niniz, vi skulle äta middag å kolla film:) Så när jag kom va middagen nästan färdig, vilket va hur gott som helst och film hade hon hyrt oxå:) Va en riktigt mysig kväll! Tack gumman!!! Fler sånna kvällar tack:) Blev sovmorron för stackarn blev kräksjuk så krya på dig nu å peppar peppar att jag klarar mig!!!

Å ser fram emot ikväll för då ska jag träffa Sara min lilla gumma som jag inte sett på fleeera veckor. Å hennes lille english-man e här oxå, ska bli hur kul som helst:)  Har bara sett han på kort! Sara får dock översätta e jag rädd för...min engelska SUUUGER verkligen men de ger sig nog efter att man snackat ett tag...hoppas jag:)

Neee nu rinner tiden iväg, eftersom de ej blidde nån skönhetssömn så får jag väl ta å fejka till en me lite smink å skit:)

Ha en underbar dag mina vänner för det tänker jag ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback