Allergihatande Carran :(

Ja nu tycker inte jag att det är ett dugg roligt längre:( Visst står jag ut, finns sååå mkt saker som är värre än allergi, men varje gång jag blir jätteallergisk som jag vart nu hela veckan så e jag ju jätte mottaglig för luftvägsinfektion så ger mig faen på att jag fått det igen..kan ju inte prata,knappt andas å hostar som en galning..:( Vill ju va ute å njuta av allt vackert men icke då...kan inte ens cykla nu tack vare detta...Å så går inte bussjävlarna heller...ååååå...

Nej men Carran!!!!...du som alltid e så glad..."sudda sudda sudda sudda bort din sura min...." hehe :)  I´m a veeery sick woman ;) Som om ni inte visste de :D men nu känns det bättre, nu kopplade jag bort skitallergin för en stund å det ska jag fortsätta med:)

Jahapp...torsdag har vi kommit till...kan det bli en tripp till Tommy´s TTTT  ikväll tro...johoda...haha...Tommys Tokiga Torsdags Timme :) Men gillar inte de sisat T:et han lagt till, innebär att det e billig dricka i  HELA 1 timma...TACK Tommy...or NOT!!! Förr va de billigt hela kvällen typ...finns faktiskt folk som jobbar å inte kan komma förrän halv 11 (som jag)...men håll i er...jag ska ta de lugnt imorn isf, KORS I TAKET:) Fast 1-2 öl kan jag ta:) börjar nämligen kl:8 på fredagen sen...så bakis då...mjae!!! Vore ju inte HELT fel å sova kvar i berga...eftersom inte bussarna går :/ Palla å hoppa på cykeln...neeeeeeeeeee!!!  Jajaja, vi får la se hihi :) *hoppas* :)

Nej nu börjar jag spåra ur :)

Dags å nanna, ska upp i tid imorn för Danni, jag å Linda ska fika å kolla lite i vårt jätte braiga centrum med typ nada utbud...nej fy...nu börjar jag bli negativ här igen, AJABAJA!!!

BTW...TACK Linda för att du hjälpte mig så bloggen ser så fin ut nu och att jag fick en liten dolphin där :) Puss på dig :)





Nu säger Nalle Puh & jag Natti Natti!!!



"Our love is like a flower, it grows with every hour"

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

inget, det var nog läänge sen jag skrev till dig! :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback