Gäsp...

ja här sitter jag i min lilla friggeboa å myser me mina underbara missar...tänka sig vilket sällskap djur kan va...ALDRIG LEVA UTAN DJUR!!! Skulle aldrig palla...

E trött som en vet inte vad. Va på Tompas i torsdags efter jobbet, Linda mötte upp mig sen fick vi skjut ääändaaa till Tommys:) E ju såå långt att gå från Solhälla hihi...Jag hade bestämt mig för att ENDAST ta 1 rackare MEN (!!!) så blev icke fallet:) Tror jag kom upp i 4 st på ganska kort tid å jag va redan då sketatrött...WHY??? Ja varför kan man inte bara hålla sig till EN berka??? Jaja...I´ts a mystery:)

Lite jobbigt eftersom jag skulle upp vid halv 7...(började jobba 8...)...7 ringer mamma å undrar om inte de e dags att gå upp? JOOO, det va verkligen dags, men efter 3h sömn å 4 berka senare så va man inte så jädrans sugen på de hehe...pallra mig iaf upp, kunde inte andas pga astman/pollen så cykla va inte ens att tänka på...JÄVLA BUSSAR!!! Så mamma "tvinga" mig att ta en taxi hehe:) Va en stressig start på dan men sen va de lugna firren och eftersom Bella är sjuk så tog jag hennes kvällspass...alltså blev det dubbelpass me 3h sömn i bakfickan...det känns nu men det konstiga e att jag inte e trött...HUM HUM HUM...jaja...

Malin å jag va nog lika trötta bägge 2 men, vi e inte dom som dom...se en film å snacka lite tjejsnack...det skulle vi minsann:) Va mkt trevligt:) Alltid lika kul att umgås med mina underbara vänner:) TACK för att ni finns!!!

I morn vankas det partaj (nej Linda...INTE "det vankas *****" hehe)...grannen,Tobbe, fyller sytemetålder...20:) Så vi ska fira han ALL NIGHT LONG:) Blir nog gryyymt skoj:) Tur att man har så sköna grannar ;) Så på me partyblåsan så köööööööööööör vi yeeey ;) Haha, fan va taggad jag blev ;)

BTW, undra om jag ska hämta mitt paket jag beställt:) Kan va sköj me nå nytt till partajet men gäller att man kan punga ut en tusing...vi får la se:)

Nu MÅSTE jag ha min skönhetssömn...:)

Natti Natti:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback