Heeej...igen:)

Sitter här på nattkvisten hemma igen efter att ha vart hund/katt vakt sen i måndags å vad brukar man säga? Borta bra men hemma bäst...väääldigt underbart, inte för att jag inte trivts hos Oscar & Bella me Kira, Messi & Fiona alias wacko:) Men hemma har man ju "sitt", min underbara säng, min familj vovvarna, å mina bebisar Siri & Freja som jag saknat sååå mkt å de verkar ha saknat mig me...kom lixom "hoppandes" emot en när jag kom hem å ville mysa:) Gullekissar!!!

I går va det härligt väder så ringde Linda å sa..."Nu kommer du hit å solar me mig å Kira" å hon va på, låg på ängen vid kanalen å snacka en maaasa tjejsnack å käka kladdkaka:) Va jättemysigt...väl hemma i lgh så ringer Malin, vi skulle äta middag å kolla film så jag, mästerkocken, kirra lite käk å eftersom det va så varmt å skönt ute så ja...vi blandade helt enkelt "lite " rom & cola i en pet-flaska (utan att smaka av, skulle vi nog ha gjort hehe), tog me nåra öl å satte oss vid kanalen...alkisvarning:) hehe, neeerååå, ni kan va lugna, vi tröttna rätt snabbt å gick hem igen snacka å kolla film. Sen bädda jag ner min lille Mallan i soffan:)

Vakna 10 av att nån dåre ringer helt förbrilt:( Hade behövt sova jue...Malin gick hem å jag börja städa lgh, sen slog jag en pling till Sandra å kolla om hon ville sola lite me mig å jaa, det ville hon:) La oss vid Ekbacken å snacka å snacka å snacka:) Hemgång, baka scones å skratta åt allt möjligt...som vanligt hihi:)

Sen blidde de filmkväll i gamla hedliga friggen;) käka mat å sen dippa vi massa grönsaker å kolla film som jag btw somna till...snacka om powernap för nu e jag piggelin:) Så jag har ägnat den senaste timmen me att kolla runt lite på youtube, msn:at, facebook:at...ja, you name it:)

Hitta en annan bra låt med  Neverstore - waiting...mkt bra låt!!!

Bussig som jag e så länkar jag den till "tuban"...Lyssna...

http://www.youtube.com/watch?v=LodYA3edBbQ

Å han Jakob tycker ju inte jag e så himla ful asså...:)


Eller vad tycker ni??? Mumma...tänk er han me smööör på...nejmen nu får jag ju ge mig haha:) Uttråkad kallas det:)


Eftersom jag e så himmelusiskt uttråkad va jag ju bara tvungen att leta upp lite fler "kurtan-låtar" från nya albumet:)
Varsågoda...smaka på bara...:)

Dont Have What It Takes
http://www.youtube.com/watch?v=mrSM0D0HJEA

Stop The Time
http://www.youtube.com/watch?v=SGcxc3ocvuE

Nu ska jag ta mitt förnuft till fånga (hehe) och göra mig klar för bingen...bara önskar sååå himla mkt att det låg nån mysig & söt liten människa av det manliga könet som man kunde krama på:( Ligger det nån här??? NÄÄÄE...icke, för dåligt asså:( ...Jag desperat? neherååå :) Äschans, min dag kommer då jag har min söta & mysiga kille fångad brevid mig...I hope..............får drömma mig bort å nöja mig med att krama på katterna å självklart lyssna en sista gång på "Kurtan"  så kanske jag dunar in:)

Sleep tight folks / "Tant Hjälm" :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback