Home igen

Japp, nu sitter jag i min friggeboa...kom hem för en timma sen typ...va på tjejmiddag hos Linda:) Va Linda, jag, Malin å Eva:) Sandra skulle ha kommit men blidde inte så:( Får leka imorn ist:) 

Blev en hel del fotograferande hehe:) Linda skulle skicka över dom imorn men annars lär ni kunna se dom på Facebook om jag känner Linda:) Togs ju en del i torsdags på Tompas oxå:)...detta facebook...bilder man minst anar dyker upp...meeen, hey, jag bjuckar ju på de, e inte den som e den;)
Trevligt va det iaf, de andra brudarna spela EN HEL DEL guitarr hero vilket jag inte pallar pga ögonen:( vill ju så gärna men kanske kan "klara av" de senare i livet:) Sen gick Eva hem å sov hos Fille, han skulle upp tidigt...å sen Malin...så va de bara jag å Linda kvar, skulle ha dragit till Bella&Oscar men blev vajsing mellan oss(Bella&mig asså) så vi strunta i det:( Hatar när det blir så...En super-duper-tröttis - Adam kom hem efter en kväll me grabsen å jag kände att de va läge att röra på mig, stackarn behövde ju slagga å me min stämma så får man inte mkt lugn å ro...å inte me din helle Linda hihi:)...Dennis hade ringt ett antal ggr så knata å mötte honom, va inte igår...så det va mkt trevligt å sitta å snacka lite skit...Min gulle Dennis:) Har/saknar dig massa!!! ÄNDRING skall ske!!! :)

Imorn e de lördag...å då jeeeklar asså...inge hemma å deppa då inte...vet att vi alla har taskigt me cash men, man KAN faktiskt ha kul iaf:) T.ex. sitta å dricka innan å spela spel lr nå sånt sen ev dra till sportbaren=20 spänn i garderoben sen intar vi de "dansgolvet" å skakar ass;)...nå??? Vad sägs??? Har nån nå annat bättre förslag så säg gärna till :)

Nu skriker min sköna säng på mig...synd att det inte låg nån pudding där bara haha:) Får nöja mig me å pussa Siri&Freja go´natt...

"Imorgon é en annan dag"



Ganska cool bild! Tog den ja som ni ser 20 i 4, soluppgång å de börja spöregna efter, men fin tycker iaf jag att den är:) Lite mystisk...de gillar jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback