Hund&kattvakt

Jajjemen...sitter just nu Hemma hos oscar å bella å kan som vanligt inte somna,men börjar faktiskt bli liiite tröttis...har vart en håååård helg:)

Om några timmar beger sig paret till Kolmården (som jag åxå vill åka till....men det får bli när både jag å malin kan) å därför har "moster" fått den stora äran att va "matte" tills på onsadag:) Mysigt:) Rickan har ju åxå skaffat vovve,Lajka,som e Kiras syster så tänkte försöka få tag på karln så vi kunde träffas å busa me vovvarna:) glömde ju min mobil hemma hos fredrik igår(lördags)...va lite ferre:) så kan bli svårt å få tag i han:(...Men där blev de både vin,öl å tequila...uuuuäääck....men men,ibland e man svag för grupptrycket;) Skyll på de Carro haha...lite sugen va jag nog allt,fick ju ändå i mig 3-4st:) Ja,ni kan ju dra era egna slutsatser hur jag såg ut efter allt de intaget hihi:) Men jag va trots altt pigg när jag vakna...helt otroligt...hoppa studsmatta me matte gjorde jag åxå så jag TROR min ömma kropp å mina blåmärken KAN komma därifrån,har en bula i hövve åxå heheh:) Men de bästa...ABSOLUT bästa va ju helt klart när jag fick låna Freddans Ambulansuniform...ojojoj Freddan...det kommer jag leva läääääänge på å jag blev ju inte mindre sugen på å ge GÄRNET så jag slipper låna Freddans uniform å låtsas va ambulanssjukvårdare:) Så nu e planen lite ändrad!!! Läser klart USK-utb. sen ambulansutb. så e jag snabbare färdig:) Känns så jävla skönt å ha en plan...lite stolt över mig själv där att jag e så motiverad att uppfylla min dröm:) Så PLEASE(!!!) håll era små tummar för att de går vägen!!!

I fredags va de grillning å badning i poolen hemma hos elin å erik.) Va gryyymt mysigt:) TRor jag å erik bada i över 1h:) Kastade boll:) Så har lite träningsvärk efter 1h bollande:) Å ett besök till "discogrillen" i torsdags hann jag malin å linda me;) Va kul faktiskt,mkt roligt folk:) Å jag sov inte hemma.....................:)

Summan av kardemumman=En KANONHELG!!!

Va föresten på grönan i lör en snabbis,på sommarkrysset,jag,bella,danni,malin å oscar...Takida spela ju:) va mysigt! borde dra ihop ett gäng å dra in å köra 5-kamp å dricka nåra bira:) vore askul ju!

Nej...börjar bli lite segobert här nu,kl eju för faen halv 5 snart,gick ju upp ganska tidigt,skulle va hundvakt åt mormors hund...mkt hundpassande blir de:) Så jag å danni åkte dit,gick en prommis me vovven upp till jobbet,laga mat,färga håret på danni,duscha föna å klippte Pamela (vovven)...så nu e hon sååå fin så:)

Nej nu får jag ge mig...har ju fan skrivit en bok snart:)

Natti Natti på er...eller  Go´morron:)

Tack för att ni finns mina nära å kära!!! LOVE YOU ALL!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback