Sjuuuk=(

Ligger i min säng nu, som jag föresten gjort hela dan förutom ett dusch- och matuppehåll hehe, kollar S.A.T.C. ...skulle ha jobbat idag men när jag titta på klockan imorse å den va 7 å jag ännu inte hade somnat för att jag hostat som en galning så ringde jag me den kraxigaste å hesaste röst man kan tänka sig å sjukanmälde mig idag å imorn...sen har jag ju semester:) WIIIEEE:) MEN e jag sjuk på mina semesterdagar så tar jag ut sjukpenning ist...kan ju ändå inte åka nånstans eller hitta på nå skoj i de här skicket så då e de ju bättre att spra dom sem.dagarna till ngt tillfälle man mår bra å vill göra nåt:) Man får inte va dum:)

Tur att jag har mina bebisar iaf som troget håller mig sällskap å pysslar om sin matte...men inatt va jag på väg att kasta ut Siri för hon har skrikit HELA natten...men nu e hon TYST!!! Äntligen!!! Hann få ett par "sötfula" bilder på dom:)

Skit...hittar inte sladden till datan...får lägga upp dom imorn ist, pallar inte å gå in igen, kommer svimma på vägen hehe...

Bäst å sova nu kanske, lr kolla på nån film å sen sova! ja nu hittade jag en film som börjar kl 1, Beck - Advokaten. Den har jag inte sett...perfa:)

Ska bädda ner mig nu! Sov gott allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback