Tråååk...

JAG HAR TRÅKIGT! JÄTTETRÅKIGT!

Har vart en riktigt lång å seg dag...va vaken hela natten, somna vid 7 imorse, bara låg å snurra runt här så hann se 2 filmer...minst :) Ja, iaf...så jag vakna ganska sent, inte så konstigt kanske. Satt ute i solen ett tag, gryyymt varmt, underbart!!! Men som jag sagt tidigare så får jag ju så himla ont i huvudet av solen, kallas ögonmigrän :( Har solglasögon men verkar inte riktigt hjälpa...så de bästa e att lägga sig i ett mörkt rum när det blir sådär å det gjorde jag, vid 15-16 tiden å vaknade vid 21...FAN!!! Vi som skulle till Brevik allihop å grilla...kollar på mobilen...ett x-antal missade samtal å sms, måste ha sovit riktigt djupt...Å ni FÅR inte tro att jag bara skiter i å svara...jag svarar alltid om jag kan!!! Men ja, kändes iaf riktigt tråkigt eftersom typ alla va där å det va ju verkligen en varm å perfekt dag/kväll att sitta på Brevik å grilla å mysa, å vi träffas ju inte alla så ofta förutom när de e typ fest...men klockan va så mkt så jag tog det lugnt me mamma å Danni ist, käkade lite god mat å snacka massa skit :) Det e vi bra på :) Å morbror ringde ikväll å fråga om jag ville låna hans lgh i 2v....hell yeah :) Ett stenkast till jobbet...prima ju. Å bara att åka hem när jag e ledig så man kan sola å bada:)

Imorn blire Tompas...hmm, som vanligt hehe...verkar som om att vi ska sitta hemma hos nån innan åxå :) De e kuligt :) Får slå på stort imorn eftersom jag ska va barnis från kl 15 på fredag tills söndag em. Men de känns bara skönt faktiskt, behöver verkligen ta det lugnt en helg...allrahelst när man HELA dagarna blir påmind om "fylle-cykelturen"...hehe :) Då känner man att det kanske e dags å lugna ner sig nåra hekton...e ju inte 15 längre :)...å ont fick jag...tror fan att jag pajjat det ganska fint, kan inte gå så snyggt faktiskt :/ Hmm, borde kanske gå å kolla de...bra idé kanske!?

Neee, nu ska jag gå in å hämta lite mat åt Julia (vovve), hon löper så får sova hos mig å katterna...Brolle (vovve) e ju inte så kul å va me för Julia´s del...:)

BTW...visst e bloggen fin :) Tack Linda! Jättenöjd :) Å du Linda...hoppas du känner dig lite bättre nu...hatar när mina vänner inte känner sig på topp av olika anledningar...ni vet vart ni har mig hoppas jag...mig kan man ringa närsom, lyssnar alltid!!! Å svarar jag inte så sover jag väl som en stock :) Sover jag, så...sover jag...DJUPT !!! :) Tror de flesta märkt det vid det här laget hihi :)

Sköt om er! Tänker på er!



HIHI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback