Tröttmössan

Nu sitter man här igen, tröttis som bara den men kan bara inte somna!!! Hatar å ligga i sängen å vända å vrida mig...bättre å gå upp å göra nåt annat, tänka på nå annat...så här sitter jag...

Mår fortfarande piss:( Men har inte legat å sovit hela dan som igår. Alltid nåt framsteg:) Vaknade av att Petra ringer från jobbet å säger att de inte tagit in nån för mig vilket menas med att de bara var 3 st ist 4st ikväll på jobbet, stackarna:( Alltså kan inte den som lyssnat av telefonsvararen ha LYSSNAT ORDENTLIGT!!! ILLA!!! Sa nämligen att jag skulle va borta från jobbet både mån+tis...jaja, de hade gått bra iaf men lär ha vart mkt att göra :(

Vad ska man hitta på nudå??? Datan orkar jag INTE sitta å glo på, har så ont i pallet så den går fetbort! Tror jag lägger mig i sängen å slökollar på nån film tills jag somnar...kan inte somna alltför sent, ska va hos doktorn i Täby kl 13 imorn...men kan ju gå å lägga mig igen när jag kommer hem...längtar redan:) Neee...när jag ändå e i Täbban så ska jag kolla runt lite...bara liiite:) E ju inte i skick för att gå å shoppa precis...lär somna på vägen dit å hem :)

Surt å va sjuk...Elin ringde å kolla om jag ville haka på hem till Sara å kolla på film å snacka skit, hade jag ju MER än gärna gjort men orkade inte:( Blev äta middag framför Allsång på skansen me mammis, Danni, Bella, Oscar å lilla Kira:)

Inte helt fel...myspys...sen pinna jag ut till mig å la mig i min säng å kolla So you think you can dance me lille Freja:) En mysdag har det vart helt enkelt!!!

Nej, såg nu att det börjar en Beck-film på TV om en kvart...får bli den nu! Måste fixa iordning lite här innan bara...

Hoppas ni andra kan sova:)

Go´natt kramar (---)



Saknar dig älskade hund!!! Tänker på dig varenda dag!

Älskar Dig Daisy!


Det här skrev jag i tis lr ons...men ville tydligen inte  publicera :(...Så ni har lite koll på carran;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback