Garderobrensning

Dan börja me att jag vakna en halvtimma försent...ingen skada skedd, hann me bussen men hann inte ut me vovvisarna så stackars mamma me sitt onda hövve fick ta de :( Sorry mammis!!!  Fy faen va de regna btw när jag skulle till bussen å sen upp till jobbe, va tvungen å ringa Bellan å be henne ta me lite torra kläder för nå paraflax hann jag inte leta efter...Va på möte från 13-16.30...tom i bollen...JA!!! Men "vila" lite på bussen hem, typ lika blöt IGEN, men när jag väl landat hemma å bytt om, ja då...då fick jag ett städryck hehe :) Drog på Sami´s dator å lite music å bokstavligt talat rensade hela garderoben. Fanns vissa hyllor jag inte rensat sen jag fick den me en massa kul grejjer från när man va liten:) Så NU sitter jag i min kära friggebod me Siri å busungen Freja å pustar ut...puuuhh...men e nöjd nu i efterhand att de e gjort, dessutom hitta jag en del kläder osv som jag inte sett på hehe...ett tag :)

Fick även idag reda på att den oförutsägbara dagen Midsommarafton e uppstyrd :) Känns så kanon!!! Hade lite känningar att folk skulle komma till mig å Bella å fråga; snälla snälla, KAN vi inte va hemma hos er, e ju sååå mysigt där *blink blink*...men neherå...inte detta år...men nästa kanske :)

Jahapp, nu e man uppe i varv, lite trött iof men e man nattismänniska så e man :)
MEN...e ledig imorn så jag KAN va uppe me gott samvete å jag köpte en film som jag såg när jag va yngre;Youngbloods :) Så kanske man skulle slå på den...men nu kom jag på att jag ska upp innan 10...hhum hum hum...äsch...shit the same :)

Hörrni folket...det här kommer låta så ja, jag vet inte men varje gång man nämner detta namn så får man bara ett hånskratt hehe...det jag ville komma fram till va att TOMMY´S :) haha...har ju öppnat nu på tors å det KAN faktiskt va lite mysigt å sitta ute/inne å ta 1,2,3 lr fler berka å ev stöta på gamla rävar man inte sett på länge...brukar ju va så på sommaren, många som pluggar borta i tjottahejtti å e hemma över sommaren...jagMen ju fler desto roligare:) å Malin ska iaf dit...så de så :) Kan tänka mig att många inte har sin semester än MEN man måste faktiskt inte supa gärnet å stanna till 3!!! UMGÅS folk nu när de e sommar!!!

Nej, dags å slänga på youngbloods innan de blir alldeles försent...

Freja börjar bli en stor flicka :) Men ÄNNU busigare...ajabaja när matte ska sova...Å i bakgrunden ser ni stackars mamma Siri som för 2v sen kastrerades å fick ha
Mamma Siri nykastrerad å har precis fått tagit bort "dumstruten" hehe å Freja-bus blir bara större å busigare...ajabaja när matte ska sova!!! Men jag älskardig en då:)

Ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback