Björn Björn Björn

image330

Han e fanimej helt otrolig!!! Min idol efter Robban...helt klart!!!

Den killen asså, bara kommer från ingenstans å e sååå gryyym=) Me löööv Björn!!! hehe...Han e ju så söt dessutom, ser lite blåst ut men de e bara gulligt hihi=)

Han uppträder på Norra Brunn fredagen den 28/3 å jag SKA gå dit så om nån vill joina...hojta till vettja;) De e ju ett måste!!! Just de, han e ju på parlamentet ikväll...måste ses...:)

Förökte lägga in ett klipp från Youtube men min dator e som vanligt ovän me mig=(...men ni kan ju söka själva:) favoriten e ju helt klart när han e me i parlamentet å ska va Brat...hahaha...kan se den hur många ggr som helst å skrattar lika mkt varje gng...

Nej, nu ska jag bädda till min underbara sköna säng å städa undan lite här i friggeboa...att jag å 2 katter kan stöka till så mkt hihi...å hur ska de bli när min lilla Siri får sina bebisar??? Hmmm...Å de kommer ske precis när somhelst...ja, jag får nog möblera om lite här på mina 10 kvadrat hehe, men men, de e litet men jag Tompa å Siri trivs som fiskarna i vattnet=) Ett mänskligt manligt sällskap vore ju inte helt fel=) Nån som känner att han vill? haha, skämt å sido...börjar bli lite trött på att va singel nu, vill ha nån att dela min vardag me, somna på nåns axel osv, ja ni vet...

Nej nu får jag sluta babbla, ska ju för fasiken va klar till 4 för då kmr Sara&Michael å hämtar mig, vi ska på påskmiddag hos Bella&Oscar=) Tror vi blir minst 10 pers, mkt trevligt!!! Sen blire ev utgång=) skojsigt=) Å de roligaste e att Kusin-Vitamin-Josse ska me, inte varje dag vi träffas!!!

Vi hörs när vi hörs!

Ha en underbar påskdag,vem vet, vi kanske se=)

Puss & Kräm

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback