BLÖÖÖ

Vakna sent, kunde inte somna inatt så blev till att surfa lite på a la internet å msn:a lite, somna till sist å vakna till slut...lite fööör sent, tror de va vid 15-tiden...hihi...gick upp, umgicks lite me familjen(å ett påskägg fick man...mums), hoppa in i duscha å drog till Estay-mansion...där åt jag lite middag som Oscars mamma sa sparata åt mig=) YACK!!! Drack ett par åbro,fixa till oss å snacka skit me Sara, Michael,Bella, Oscar å Matilda sen bar det av till stan...det blev Snaps, Matilda rekommendera de varmt men vettefan om de va så j-a kul...jag hade kunnat stanna kvar men e man ett par st så få man enas om hur man ska göra, dvs gå vidare lr icke...vi gick därifrån, och kl va halv 2 å enligt folk fanns det inte ett j-a ställe (med fri inträde) öppet=( så vi kuta till tuben å tog fyllebussen hem,vlken jävla kväll...de roliga va att jag mötte min darling Nina=) ÅÅÅHHH va ag saknat dig, Nina; Vi MÅSTE ses snarast å hitta på nå bus=)

Ja å nu sitter man... sin illa friggebod som e kallare än kallast,dragit på elementet på fullt å ljus e tända men e fortfarande lika kalt=( Har tagit på mig tofflor å kofta så snart så..

Imorn(sön)ere middag @Estay Mansion, tror vi e 11 pers, ska bl skoj=) Å de lagar ju inte dålig mat de där paret hehe...mums fillibabba...*längtar*...efter det så verkar det som om vi ska hitta på nå skoj, antagligen me lite alkohol inblandat=) Men puckot Carro har ju helt glömt bort glasbanskens öppetider såhär i påskitider så får väl be lite snällt till päronen...de brukar inte va så pjåkiga=)

Nej, dags att sova nu så jag pallar me morgondagen=)

GLAD PÅSK till er alla!!!

image329


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback