Ciao

Läget folks??? Hope it´s f*****g good ;)

Jaha, å va gör hjälmien (Nettans smeknamn på lilla mig, typiskt ett nettan namn hihi) vaken såhär dags då? jo de e väl så att jag vänt på dygnet rätt så rejält...konstigt när man vart hemma å e sjukskriven och mestadels sängliggande, mår ju bäst på kvällen å natten...blev sj.skriven pga en arbetsskada för exakt 2v sen...har mått pyton. Inte så konstigt när mina små...hmmm...rara tantaluntor gör så att jag går ifrån jobbet med nacke & rygg på trekvart :/ kan meddela att man ABSOLUT INTE MÅR NÅ VIDARE DÅ :(

Så blev ett besök hos IDIOT-doktorn i Margretelund som just nu inte e vatten värd...hatar den jäveln...hade jag inte gjort det som jag gjorde när jag skadade mig hade denna lilla gumma legat på golvet vilket jag INTE ville så fick bli en schwing schwiss upp i sängen å pang bom...ajajajajajajajaj....pang bom...så låg hon där till sist! Men vet ni va doktorjäveln fick ur sin jävla käft..."det där lilla kan väl inte ha gjort allt...*hånskratt*..." Oprofiosionell som satan!!! Går ALDRIG mer tebax dit...ALDRIG!!! Men nu har jag bytt husläkare å han e gourgeous ;) Me likey :)

Skit i han nu, nu mår jag bättre å har bytt husläkare så nu e de bara å köra på=)

På lördag blir det utgång...wiiieeee...än sålänge e vi inte så många; bella jag sara michael oscar linda å nåra fler...och ni som känner oss och som läser detta..slå en pling så drar vi ihop ett jädra gäng ;)

Tänkte dra in ganska tidigt, käka nå lättare (man e ju dessvärre nte så rik såhär i slutet av månaden), dra vidare å köra nåra pubrundor innan vi hittar ett sjysst ställe som vi kan shake ass ;) Låter som en kanonkväll om jag får säga vad jag tycker :) så kom igen...joina nu ;)

Kollade flygbiljetter tur&retur upp till Tärnaby för nästa tors DRAR JAG =) *längtar* Men SATE va dyrt de e...circus 2800:- tur å retur...HALLÅ!!! Jag e inte gjord av pengar!!! Tåget va väl lite billigare, circus 2000:- men då får man ju sova me en massa konstiga människor...kollade hur mkt de skulle kosta om man ville välja en kupé me bara 3 bäddar på ditresan å sen en EGEN när man åker hem...lär ju va bakis som ett as vid de laget nämligen å de slutade på 3550:- ÅÅÅ va billigt de e att åka INOM Sverige, fan att man börjar bli gammal, hade jag vart 25 hade jag kommit myyycket billigare undan!!! BLÖÖÖÖ...men men...ska kolla vidare å ringa runt lite senare när de "vanliga" människorna är vakna=)

Va i Täbban idag å kolla runt lite...kolla va meningen, shoppa blev konsekvenserna:) Mötte som tur va Linda så hon kunde va bärhjälp TACK my little hunny (å inte nog me de så blev man bjuden på middag...mums) , köpte 4 helt underbara kuddar på Hemtex som just nu har kurat ihop mig i, lätt värt pengarna:) Nu återstår bara ett passande överkast och ett par sjyssta gardiner...nån som har nå förslag på nån bra sida där de finns lite billigare sånt??? Säg gärna till:) 

Sen e min lilla Siri me bebisar så ni ska få se hennes söta lilla mage som bara växer å växer:)

Kuddarna som jag bara efter nåra sekunder bara lööövs:



Siri innan & efter:

  

+ några fler söta bilder på magen :)

 

Min gullegulle gumma...jag ska bli mormor:)

HA NU EN KANONDAG MINA ÄNGLAR!!!

puss puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback